27 december

Då var julen över och nu väntas bara nyår och sen börjar vi ett nytt år som vi hoppas kommer bli bra. Min julafton har varit bra, firat den med elin,mamma, mormor, morfar, morbror + hans familj. Jag hade verkligen velat fira den med albin också men vi får göra det nästa år istället. Fick iallafall jättebra julklappar.
  • 5 presentkort på (make-up store, h&m, kappahl och 2 på gina tricot)
  • en morgonrock
  • massvis med choklad
  • läppglans
  • smycken
  • ny dator (bästa julklappen)
Kanske har glömt nått, men jag ska ta en bild på allt nån dag. Igår var jag med Emelie som jag saknat för har inte varit med henne på hur länge som helst men igår så gick det äntligen. Vi gick på stan och fikade och sen for vi till mig och åt. For till Albin sen och är där nu också, håller på med min nya dator som jag älskar. 
Imorgon ska vi ha "lilla julafton" med gabriella och jerry men vi ska fara ut och äta istället för att äta julbord, så det kommer bli mysigt. Nu ska jag fixa lite med datorn och sen sova så vi hörs, godnatt. 
 
 

Kommentera här: