Några timmar kvar nu

Jag är jättedålig på att blogga förlåt men jag glömmer bort att skriva för jag har oftast massa annat att göra. Men jag ska försöka blogga nu så ofta jag kan. Som ni vet så har vi fått jullov och det är julafton imorgon, som jag längtat. Jag ska fira julen först med mormor, morfar och morbror med familj och sen ska jag fira med jerry och gabriella nån dag efter, så det kommer bli bra. Jag älskar julen, det finns inget dåligt med det. Men när det är jul så tänker jag på dem som har föräldrar som dricker och förstör julen för barnen och de som inte har nån familj alls, jag önskar att man kunde göra något. För julen är en högtid som man ska fira med familjen och nära som man älskar, man ska inte dricka och festa. 
Jag har varit på stan nu varje dag sen i fredags och nu är äntligen alla julklappar färdighandlade och några saker till mig själv såklart. Jag är nöjd och min jul kommer bli bra fast jag hade vela fira med albin men vi får göra det nästa år istället. Ikväll blir det uppesittarkväll med albin och hans familj. 
 
 

Kommentera här: