2012-02-05

(tryck på bilden så kommer du till en liten video jag gjort)
 
Idag är det 2 år sen du försvann pappa, men det känns som igår. Vi saknar dig fortfarande lika mycket för varje dag som går. Du har missat så mycket. Elin har fyllt 13 och jag fyller 17 snart. Jag har övningskört ett tag nu, jag och Albin har snart varit tillsammans i 2 år och snart går jag ut första året på gymnasiet. Det går fort, för fort. Det var ju nyss 2012 och jag kommer ihåg det så väl, kommer aldrig glömma det året.
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Varje gång jag övningskör eller bara träffar din lillebror Jerry så pratar han om dig, han saknar också dig jättemycket, det märks. Men bara vi har varandra så klarar vi det här. Jag hoppas att du kan se det här, men det tror jag att du gör. Vi glömmer aldrig dig, älskade älskade pappa 

Kommentera här: