ALLA HJÄRTANS DAG

 
I fredags var det ju Alla hjärtans dag och jag hade det jättemysigt med albin. Vi lagade tacos, gick på en myspromenad med hans hund, öppnade våra presenter och sen såg vi film och myste. Jag älskar verkligen Albin, han är den bästa som finns och det bästa är att han är min. 
 
Igår (lördag) så for jag först iväg med Jerry för att övningsköra och jag fick sladd så jag blev skiträdd...sen skjutsa han in mig till stan där jag mötte Tova. På stan hittade jag ett par svarta jeans och en svart kofta som jag ska ha imorgon. Sen for jag hem till tova och såg mello och vid 21.30 tog jag bussen till Albin. 
 
Idag har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt hos Albin och nu är vi hemma hos mig. Fast vi har faktiskt skottat, så lite duktiga har vi varit iallafall. Ska snart börja med middagen och sen duscha å invänta Äntligen helg. 
 

Kommentera här: