60 SNABBA FRÅGOR

1. Vad är ditt mellan-namn? Lovisa

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Typ Rebecka 

3. Är du i ett förhållande nu? joo♥

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - i sommar blir det 2 år ♥

5. Vem var du tillsammans med sist? 

6. Får man fråga varför det tog slut? 

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jo, nu

8. Vem vet mest om dig? Min kusin Gabriella och Albin

9. Vad gör du på fredagskvällar? haha det är så olika

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Jag vet faktiskt inte, men jag gillar hunger games filmerna och hobbit

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full? nej

13. Har du testat droger? nej, är inte så dum i huvet 

14. Röker du? nej

15. Snusar du? Nej.

16. Saknar du någon just nu? Ja.

17. Hur mår du idag? Väldigt bra! 

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1 varje dag (p-piller) 

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ingen aning

20. Bästa minnet från sommaren? När jag var i cypern och på bilsemester

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Cypern

22. När var du där? typ ett halv år sen

23. Är du rasist? Nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? jo

25. Om nej, vart kommer du ifrån? 

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? 
vafan är det för fråga? det spelar väl ingen roll vars han kommer ifrån. Men jag gillar min albin♥

 

27. Ser du fram emot någonting just nu? vet inte

 

28. Sköter du skolan? Jodå, jag gör mitt bästa

 

 29. Vad hade du för betyg förra terminen? - allt från E till B

 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A 

 

31. Vilket ämne var det? Svenska

 

32. Har du fått ig på ett prov? jo

 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.

 

34. Anser du dig vara intelligent? Jag vet inte, kanske

 

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? år 2013, helt klart 

 

36. Vilken va den värsta tiden då? början av 2012...

 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej

 

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej

 

39. Har du haft sömnproblem? nej

 

40. Hur ofta gråter du? Händer då och då

 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter, vill helst vara själv eller så kryper jag upp i albins famn

 

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Olika.

 

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej, aldrig

 

44. Vilken klass går du i nu? VO1

 

45. Vilken skola? Kungsfågeln

 

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, skulle aldrig kunna vara det

 

47. Har någon varit otrogen mot dig? njae

 

48. Är du stolt över dig själv? Jo ibland

 

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är omtänksam

 

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är snäll, duktig med djur och väldigt omtänksam och söt

 

51. Har du lätt att få folk att skratta? Hah, ja de tycker jag

 

52. Cider elller öl? alkoholfri cider, isf

 

53. Har du några talanger? hmm...kommer inte på nån

 

54. Vet du om någon är kär i dig? tror att albin är lite kär i mig ;)

 

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Nej

 

56. Vad står det i ditt senaste sms? orkar inte kolla

 

57. Hur lång är du? 164 cm

 

58. Hur mycket väger du? En sån fråga ställer man inte till en tjej!!

 

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det är olika 

 

60. Har du svarat ärligt? Ja, det har jag.

Kommentera här: