STAY FOREVER YOUNG

Har verkligen inte tid att blogga varje dag för jag har hur mycket som helst i skolan och sen direkt när jag kommer hem så måste jag laga mat, städa eller plugga. Alltid nånting. 
Men idag har varit en bra dag iallafall. Har fått äta tårta, krama om mormor och morfar, köpt 2 par skor, ny idrottsväska och torrschampo. Jag kan lägga ut en bild imorgon om jag kommer ihåg. 
Igår efter skolan for jag och några tjejer från klassen till Therese i Rosvik och hade jättemysigt och roligt, kunde inte sluta skratta. Men de som är dåligt där är bussarna...skulle ta en buss 20.30 och klockan var 20.26 när jag nästan var vid busshållplatsen och då körde bara bussen förbi..ni anar inte hur sur jag var!! Men som tur var så kunde therese pappa skjutsa hem mig, tacksam!!! 
 
 
 

Kommentera här: